Цільова аудиторія: директори, керівники підрозділів, HR – менеджери, менеджери середньої ланки (роздріб-опт), до чиїх функцій входить ведення переговорів із зовнішніми та внутрішніми клієнтами. Усі, хто зацікавлений покращити результат ведення переговорів.
Мета: збільшення бізнес-ефективності учасників за допомогою результативного використання практичних інструментів комунікації, психології ділового спілкування, відпрацювання навичок ведення переговорів.
Програма
Частина 1. Комунікуємо з клієнтом
Частина 2. Готуємось до переговорів та виявляємо потреби
Частина 3. Аргументуємо та презентуємо
Частина 4. Працюємо із запереченнями
Частина 5. «Закриваємо» переговори
В результаті тренінгу учасники
Підвищать якість комунікації та збільшать кількість результативних переговорів у своїй щоденній роботі.
Опанують технологію структурованого ведення переговорів та навчаться:
Матеріали учасника
Формат проведення: корпоративний/відкритий
Проводить: Таїсія Мешкурова, консультантка з питань управління та організації персоналу, бізнес-тренерка, керівниця. Досвідчений практик у продажах товарів та послуг з 2001 р., який реалізував низку проектів для компаній України в галузі операційного та стратегічного менеджменту, стратегії та техніки продажів, бізнес – переговорів, лідерства та командоутворення.
+38 067 618 63 28