Цільова аудиторія: ТОП-менеджмент, керівники, провідні спеціалісти.
Мета: сформувати короткострокову стратегію розвитку компанії та її бізнес-напрямків на внутрішньому та зовнішньому ринках. 
Задачі:
- Підбити підсумки реалізації цілей та планів за 2024 рік.
 
- Визначити мету та завдання розвитку компанії та її бізнес-напрямків на 2025-2027 роки. 
 
- Здійснити аналіз організаційної готовності бізнес-напрямків до виконання цілей та завдань поточного року. 
 
- Розробити план організаційного вдосконалення бізнес-напрямків у поточному році. 
 
- Сформувати комплексний план розвитку бізнес-напрямків на поточний, майбутній та наступні роки.
 
Програма
| 
 ДЕНЬ ПЕРШИЙ 
 | 
| 
 10.00-11.30 
 | 
- Вступ: знайомство, очікування учасників, мета та задачі, правила роботи у групах.
 
- Визначення етапу розвитку компанії.
 
- Підбиття підсумків 2024 року. Цілі по компанії.
 
 
 | 
| 
 11.30-11.45 
 | 
 | 
| 
 11.45-13.00 
 | 
- Підбиття підсумків 20204 року окремо по кожному бізнес-напрямку.
 
- Презентація підсумків року кожним керівником департаменту.
 
 
 | 
| 
 13.00-14.00 
 | 
 | 
| 
 14.00-15.30 
 | 
- Постановка цілей компанії 2025-2027 рр.
 
- Мозкові штурми у малих групах. Презентація результатів. Командне стуктурування матеріалу. Сортування елементів бачення за роками трирічного циклу.
 
- Розподіл функціональної відповідальності за реалізацію наміченого.
 
 
 | 
| 
 15.30-15.45 
 | 
 | 
| 
 15.45-17.30 
 | 
- Мета 2025.
 
- Стратегія розвитку товарного асортименту на 2025 рік.
 
- Груповий аналіз тенденцій ринку виробництва-продажу товарів/послуг компанії.
 
 
 | 
| 
 17.30-17.45 
 | 
 | 
| 
 17.45-19.00 
 | 
- Мета з обігу 2025-2027 рр.
 
- План з обігу. Пріоритети.
 
 
 | 
| 
 19.00-19.30 
 | 
 | 
| 
 ДЕНЬ ДРУГИЙ 
 | 
| 
 10.00-11.30 
 | 
- SWOT – аналіз організаційної готовності компанії до реалізації мети 20205 р.
 
- Мозкові штурми у малих групах. Презентація результатів.
 
 
 | 
| 
 11.30-11.45 
 | 
 | 
| 
 11.45-13.00 
 | 
- Комплексна програма розвитку компанії 2025: план розвитку маркетингу та  виробництва.
 
 
 | 
| 
 13.00-14.00 
 | 
 | 
| 
 14.00-15.30 
 | 
- Комплексна програма розвитку компанії 2025: продажі, логістика.
 
 
 | 
| 
 15.30-15.45 
 | 
 | 
| 
 15.45-18.00 
 | 
- Комплексна програма розвитку компанії: персонал, МТЗ, ІТ.
 
 
 | 
| 
 18.00-18.15 
 | 
 | 
| 
 18.15- 19.00 
 | 
- Комплексна програма розвитку компанії: безпека, фінанси, управління.
 
 
 | 
| 
 19.00-19.30 
 | 
- План впровадження результатів сесії у практику роботи компанії.
 
- Групове формування плану дій для його реалізації під керівництвом генерального менеджера компанії.
 
 
 | 
| 
 19.30-20.00 
 | 
 | 
 
Методи роботи:
Основні техніки: модерація, фасилітація, групові завдання, кейси, презентації учасників.
Проводить: Таїсія Мешкурова, консультантка з питань управління та організації персоналу, бізнес-тренерка, керівниця. Досвідчений практик у продажах товарів та послуг з 2001 р., який реалізував низку проектів для компаній України в галузі операційного та стратегічного менеджменту, стратегії та техніки продажів, бізнес – переговорів, лідерства та командоутворення.
Матеріали учасника:
- робочі зошити з основними поняттями та методами, готові форми та практичні напрацювання для використання у робочих ситуаціях;
 
- документи, таблиці, розроблені під час стратегічной сесії;
 
- після сесії замовник отримує зворотний зв'язок щодо команди + план дій шодо впровадження результатів модерації у щоденну роботу компанії.
 
 
Тривалість сесії: 2 дні – 18 годин.
Окремо сплачується: конференц-зал, харчування, трансфер, проживання учасників та тренера, вечірня програма відпочинку.
+38 067 618 63 28
grow-group.com.ua